maandag 11 februari 2013

Het Madlab

Hallo allemaal,

Mijn tweede week stage is nu net voorbij en het bevalt me hier nog steeds erg goed.

In het begin van vorige week was het een beetje rustig. We hebben een E-mail gestuurd naar onze collega's om daar informatie te krijgen voor de karakter bladen, en hebben er al een paar gemaakt.





































Hier zijn twee voorbeelden die we gemaakt hebben. Het fijne aan stage lopen met klasgenoten, is dat je samen kan werken en dus samen kan werken zodat je een beter product krijgt.

Verder was het begin vorige week erg rustig, en heb ik op andere manieren proberen om mijn steentje bij te dragen. Zo heb ik de telefoon op genomen en berichten genoteerd voor René, mee geholpen met het afwassen enz.

Op het einde van de week werd het echter wat drukker door het project: Paradigma.
Hiervoor heb ik schetsen gemaakt voor een flyer:


















Paradigima gaat over dat meerdere mensen samen komen om een idee te bedenken. Het moest zo abstract mogelijk worden en we zijn dus voor het 2e ontwerp gegaan, minus de hersens.













Dit is dus het achtergrond geworden voor het eerste flyer ontwerp.














Hier is het huidige ontwerp voor het logo. Maar Henno is nog bezig met het logo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten