woensdag 20 februari 2013

Week drie en vier

Hallo allemaal,

De afgelopen paar weken waren eigenlijk best druk gezien het project Paradigma op de proppen kwam.














Deze flyer heb ik ontworpen voor Paradigma. Voor mij is het eigenlijk aardig nieuw om een flyer te ontwerpen, omdat ik voornamelijk doe illustreren. Het was leerzaam voor me.







kaartjes die ik ter verduidelijking voor het de projecten gemaakt heb. Dit was ook best leerzaam voor me omdat ik zelden tot nooit in Indesign werk.














Het nieuwe tekenblad voor tover je toekomst ontworpen.




















Ook heb ik van het weekend getekend voor Tover je toekomst. Het was een nieuwe ervaring voor mij, gezien we met kinderen moesten werken. Wat ik jammer vind is dat er te veel jonge kinderen waren die het concept niet echt begrepen van 100 jaar in de toekomst. Maar ik vind ook niet dat je dat kan vragen aan kinderen van drie. Er waren toch een paar kinderen die het gelukkig wel begrepen en hier uit kwamen leuke resultaten. Op dit plaatje staat mijn lievelingstekening. Dit meisje had een boel hele leuke ideeën en was ook heel enthousiast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten